Contacteer :
+32 (0)478 21 25 76
info@scheepsmakelaar.be
 
 

NL | FR
 
 
 
Motorvrachtschepen | Kempenaars 6,60 m & 7,20 m |
REF NR 34267
Ref.: 34267

Bouwjaar: 08/1963
Ton: 706,299
Geladen diepgang: 2,63 m
Lengte: 54,92 m
Breedte: 7,20 m

PRIJS
150.000,00 €
MEER INFO AANVRAGEN
TE KOOP/A VENDRE : Type: Motorvrachtschip/Bateau-automoteur   REF N° : 34267
Bouwwerf/Chantier :  NAMECHE (B)                                 BJ. casco/Année coque :   08/1963         
Constructie casco/Construction coque : gelast=soudé of=ou / en=et geklonken=riveté)
TON/TONNES : 706T299   1,80 m : 406,550 T  1,90 m : 442T300  2,10 m : 514,148 T  2,20 m : 550T225
  2,50 m : 658T980  2,60 m : 695T375                      Ledige diepg./enf.. à vide :  0,63 m   
Kr. Hgte/Tirant d’air : min. zb=sans ballast : 4,60 m /mb=avec ballast : 4,10 m  
Aantal Ruimen/Câles nombres : 2 : afm./dim : 2x 16 m opening/ouverture – op de vloer/sur le tillac : 17,50 m +
17 m                                             Volume : 920   m3                      
AFMETINGEN/DIM.:Lengte/Long.: 54,92 m      Breedte/Larg.: 7,20 m        gel.diep./enf. à charge : 2,63 m
MOTOR(EN)/MOTEUR(S) : merk/marque : DEUTZ  Type : SBA8M816 – Nr. : 6446104  Bj./An : +/- 1980                      Vermogen/Puissance : KW :  422                     omw./m/t/m : 1650                                        
Laatste grote revisie/Dernière grande révision :                        Naam revisiebedrijf/Nom de le Firme de révision :                                             draaiurenstand/heures de tournage :  totaal/total :                      - na rev./après rév. :       
keerkoppeling/Embrayage : Merk/Marque :  TWIN DISC             Type :                  Bj./An. :                                 Laatste grote revisie/Dernière grande révision : +/- 2012 : Fa. KETELS
WONING/LOGEMENT : Salonroef / Rouffle à l’arrière :  ja/oui
Keuken/Cuisine : apart                                                 Woonkamer/Salon : groot/grand                              
Badkamer/S. de bain : bad/baignoire                            Slpks/Ch. à coucher : 2                               
Central verwar./Chauffage central :                      Boiler/Ch. eau : ja/oui                      Airco/Climatisation : neen/non
Stuurhut/Timonerie : teak-houten overzakbaar/en bois teck coulissante  - verbinding met de woning/communique avec le logement  :ja/oui       
Voorwoning/logement avant : Slpks/ch. à coucher : 2  
Denneboomhoogte/haut. Dennebord : +/- 1,30 m    Luiken/écoutilles : model : alu Friese kap - luikenwagen/chariot d’écoutilles : electr.                               
Vlak/Fond : jaartal/année :  origineel               Kimmen/bouchains :
Buikdenning/Tillac :  staal over/acier sur : azobé                         Trimvullingen :ja/oui
Hulpgroepen/Groupes électrogènes : nombre/aantal : x2 - merk(en)/marque(s) : HATZ - KVA : 18 & 28  bj./année :+/- 2011
Laatste grote revisie/Dernière grande révision :    
Kopschroef/Propulseur d’étrave :  model : Ballegooy platliggende schroef/hélice plat -  motor/moteur : DAF Type : 1160                    Bj./An. :                   PK/CV : 220
Autokraan/Grue de voiture :  lengte/longueur : 11 m- hefvermogen/capacité de levage :+/- 1850 kg                       
Aantal roeren /Nombre de gouvernail(s) : 2      Stuurwerk/Conduite de gouvernail : electr. & manueel : bj
Gasolietanks/Cuves de gasoil : achter/arrière : 8.500 l                                             voor/avant : 1.800 l
Drinkwatertanks/Cuves d’eau-potable : achter/arrière : 7.000 l                                   voor/avant : ----         l
Pompinstallatie/installation de pompage : merk/marque : 2 : 120 T + 100 T : onder de vloer/endessous le tillac – dekwaspompen/pompes de lavage : 2 pouces                          
Voorankerlier/Treuil d’ancre avant : motor : oliebadlier/treuil au bain d’huile  Achterankerlier/treuil d’ancre arrière : v. Lier
Nautisch apparatuur/Apparature nautique : RADAR ALPHATRON 610 colour – piloot – 2 x VHF - clinometer  
Klasse : EUROCLASS/VERITAS : laatste droogzetting /dernière mise en cale sèche : 2012 & geldig tot/valable jusqu’au :                       Certificaat van Onderzoek (= Rijncert.)/Certificat de visite (= Jauge du Rhin) :  13-11-2017        
Communautair binnenvaartcert. :                                                  ADN : 
Model/Modèle : voorsteven/étrave avant :                                           achtersteven/étrave arrière :         
Snelheid/Vitesse : ledig/vide :  18 km                        - geladen/chargé : 15 km                                                                                Onderhoud/Entretien :
VRAAGPRIJS/PRIX DEMANDE :  150.000,-€                 Levertijd/Délai de livraison : direct
EVT. INRUIL/ECHANGE EVT. :                      
OPMERKINGEN/REMARQUES : gezandstr. : ruim/sable : cale -
OND./SOC. : N° : 861996537 -  B.T.W. /T.V.A. : BE 0861.996.537
(Alle offertes zijn vrijblijvend en onder elk voorbehoud en voor zover het vaartuig niet verkocht of verhuurd is.  Karakteristieken zo juist mogelijk gekregen van verkoper(s), doch zonder garanties en deze gegevens mogen niet alleen gebruikt worden door eventueel kandidaat koper zonder mijn toelating. De prijzen zijn onder voorbehoud van wijziging en exclusief  B.T.W..)  /( Offres  sans engagement et sous toutes réserves et sauf vente ou location entre-temps.  Caractéristiques si correct possible reçu par le(s) vendeur(s), mais sans garantie et ne peut pas être seules utiliser sans ma permission par éventuel candidat acheteur).  Les prix sont sous réserves des modifications et exclus de T.V.A..)
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =  = = = = = =

   
Btw. Prijzen : excl. | 21%


 
 


 
 
 
Jan Delvinlaan 119
9000 Gent (Belgium)

GSM Eric : 0032 (0)478 21 25 76 : steeds bereikbaar

Tel. : 0032 (0)9 228 33 06 : ingeval van afwezigheid op kantoor bel op bovenvermeld GSM nr. 

BTW nr. : BE 0861.996.537    RPR Gent


SCHEEPSHANDEL ISENBAERT & ZOON B.V.B.A.

SCHEEPSMAKELAAR & TAXATEUR
S&P SHIPBROKER SINCE 1961
INLAND NAVIGATION CONSULTANCY : BACK TO MORE COMBINED TRANSPORT WITH INLAND NAVIGATION & INVEST IN INLAND BARGES + PUSHBOATS & VESSELS